Terugbetalingsbeleid

Ons terugbetalings- en retourbeleid duurt 14 dagen. Als er 14 dagen zijn verstreken sinds je aankoop, kunnen we je geen volledige terugbetaling of omruiling aanbieden.
Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet jouw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Restituties:
Zodra jouw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we jouw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen je ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van jouw terugbetaling.
Als je bent goedgekeurd, wordt jouw terugbetaling verwerkt en wordt er binnen 14 dagen automatisch een tegoed op je oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

Late of ontbrekende terugbetalingen
Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met jouw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat jouw terugbetaling officieel is geplaatst.
Neem vervolgens contact op met jouw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via: info.vallore@gmail.com

Sale artikelen
Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald. Sale items kunnen worden terugbetaald.
Uitwisselingen
stuur je item naar:
Bredeweg 22, 9995PT, Kantens.


Retourzendingen:
Om jouw product te retourneren, moet je jouw product versturen naar:
Bredeweg 22, 9995PT, Kantens.
Wij betalen de verzendkosten voor het retourneren van het artikel. Verzendkosten worden gerestitueerd.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het kan duren voordat je geruilde product je bereikt, variëren.
We kunnen niet garanderen dat we uw geretourneerde artikel zullen ontvangen.

Hulp nodig?
Neem contact met ons op via info.vallore@gmail.com voor vragen over terugbetalingen en retourzendingen.