Verzendbeleid

VERZENDBELEID

 


  1. je plaatst een bestelling en rond de betaling af. Op dat moment ontvangt je een geautomatiseerde orderbevestiging via email of sms. Mogelijk beland deze in de spamfolder. Nadat jouw bestelling is verstuurd, ontvangt u een trackingsemail. Als je geen mails of sms heeft gehad, check dan de spamfolder. Of neem contact met ons op. 
  2. Levertijd
    Doorgaans is de levertijd binnen Nederland 1 tot 2 werkdagen. Onze levertijd is daarom ook 1 tot 2 werkdagen in Nederland en België. Als een item niet op voorraad is dan word je hiervan op de hoogte gesteld en wordt het item nabesteld. Er kan gewacht worden met verzending totdat jouw bestelling compleet is. 
  3. Betaling 
    Betaling kan met ideal, bancontact en paypal. Er is geen mogelijkheid voor after pay. Alle betalingen dienen voorafgaand aan de levering van de producten te zijn voldaan.
  4. Methode
    Vallore werkt met verschillende bezorgdiensten samen. Je kunt kiezen voor de gewone verzending, waarbij het pakket onder track&trace wordt geleverd aan huis. Daarnaast hebben we de volgende opties: DPD & POSTNL pick up point: je kiest deze optie wanneer je verwacht niet thuis te zijn op moment van levering en/of wanneer je zelf het ophaalmoment wilt bepalen. je vinkt de optie aan en Vallore kiest automatisch het dichtst bijzijnde punt voor je. Deze informatie wordt met je gedeeld op het moment dat de track&trace code wordt verzonden. Je bent zelf verantwoordelijk om dit pakket binnen de gestelde termijn af te halen. Je dient zelf de tracking gegevens regelmatig te raadplegen zodat u op de hoogte bent wanneer je het pakket kunt afhalen. Tijdens de feestdagen kan de gewoonlijke levertijd langer duren.
  5. Kosten  

Vallore betaald de verzendkosten voor de pakketten die naar Nederland en België worden verstuurd.

  1. Adresgegevens 
    Het is de verantwoordelijkheid van de klant om het verzendadres juist in te voeren en/of te controleren wanneer dit al is ingevuld. Eventuele extra verzendkosten of het zoekraken van het pakket vanwege verkeerde gegevens worden verhaald op de klant. 
  2. Ontvangst van goederen
    De klant draagt de verantwoordelijkheid voor het in ontvangst nemen van het pakket en/of het op tijd ophalen op een service punt. Je dient de track&trace code regelmatig te controleren om te controleren.